onsdag 12 oktober 2011

Dagens Rapport

Då var även denna dag passé. Idag känns det inte som om jag gjort något vettigt alls. Men det har jag faktiskt, jag har jobbat i 9 timmar. Utöver det dock, sedan jag kom hem runt halv fem tills nu (ca 22), så har jag inte gjort ett skit i princip.

Jag nämnde i inlägget jag skrev när jag kom hem från jobbet att jag ville iväg och simma men att jag varken orkade eller hade möjlighet att ta mig dit. Jag kom aldrig iväg, tyvärr. Jag lyckades däremot göra en del armhävningar och situps vilket faktiskt kändes riktigt härligt!

Jag vet inte om det är en placebo effekt, för det känns lite konstigt med så snabba resultat, men sedan jag började simma typ förra veckan så känns det som att jag på något sätt kan göra mycket fler armhävningar än vanligt. Nu idag när jag körde lyckades jag slutföra ca 30 stycken i samma set, vilket var länge sedan jag klarade av sist!

I övrigt känns kroppen ganska så bra, det märks att jag mår bättre sedan jag kom igång med träningen. Imorgon blir det jobb igen till fyra och efter det blir det antingen en löprunda eller badhuset, vi får se vilket :)

För den som är intresserad har dagens kost bestått av:

Frukost: Flingor och mjölk.
Lunch: Färdigmat på jobbet.
Mellanmål efter jobbet: Snabbnudlar.
Kvällsmat: Pizza från pizzerian 50 meter ner för gatan.

Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar