tisdag 11 oktober 2011

Gårdagens träningspass

Igår var jag en sväng på badhuset igen! Jag simmade 1km bröstsim som sist, men denna gången gick det lite snabbare, lite mer än 30 minuter ungefär. Jag var dock på badhuset i säkert 1h 45 minuter då jag passade på att basta en hel del som sist, otroligt skönt är det :)

Jag har kollat upp lite vilka sträckor som gäller när man gör en Ironman, och simningen ligger på 3,86 km! Det är en hel del, och jag vet inte riktigt vilken tid man bör klara simningen på för att ha tillräckligt med tid för marathonet och cyklingen som är på 180km. Men att klara av 3,86 km simning i sträck får bli ett långtidsmål för mig :)

Idag hade jag tänkt sticka ut och springa en runda innan jobbet, får nog bli samma runda som det har blivit de andra gångerna då jag inte riktigt har några bra skor att springa i och jag känner inte för att slita ut mig för mycket i början. Men ut ska jag, och snabbt ska det gå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar