tisdag 11 oktober 2011

Träning på Jobbet

Då har man varit iväg och jobbat ett kvällspass på fem timmar! Fick städa i en timma vilket man kan se som lite träning. Har varit hungrig hela kvällen men har fått kakor och godis hos alla gamlingar ikväll så det har inte direkt gått någon nöd på mig! Behöver dock något riktigt att trycka i mig så har satt igång två stycken Billys Panpizzor i micron! :) Snabbt, enkelt och väldigt gott! Lite Tabasco på det så är kvällen räddad.

Har känt i mitt vänstra knä ikväll att det gör ont, känns som att det är lite inflammerat nästan så kanske borde ta det lugnt med att löpa i andras skor. De skorna jag springer i nu är specialgjorda för min fars fötter egentligen och vänstersulan är upphöjd vilket gör att jag i princip trampar ner snett. Och eftersom jag ska iväg till alperna snart och bo där hela säsongen så känns det onödigt att köpa ett par nya löparskor nu. Jag hinner ju inte ens springa in dem innan det är dags att åka.

Imorgon jobbar jag till klockan fyra på eftermiddagen så får se om jag orkar ta mig iväg till badhuset efter det. Förhoppningsvis lyckas jag komma iväg en stund då det är så himla skönt och man känner verkligen hur det gör väl för kroppen.

Det var allt för denna gången. Nu är det dags att njuta av lite pizza :) Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar