fredag 7 oktober 2011

Löprunda

Så!

Nu har jag kommit igång med min träning igen! Igårkväll var jag ute och sprang en runda och det var riktigt härligt. Jag sprang inte långt och jag var inte ute överdrivet länge men det var riktigt riktigt härligt. Jag tror rundan var på cirka 3-4 kilometer men jag sprang i ett väldigt högt tempo (i mina mått mätt) den sista halvan av rundan så det kändes verkligen i kroppen när jag var färdig.

Idag hade jag tänkt dra mig iväg till badhuset innan jobbet och simma några rundor, måste bara kunna ta mig dit. Börjar om 3,5 h så det börjar bli lite brottom men jag är verkligen sugen! Hade varit riktigt skönt att simma i 30minuter - 1 h och sedan sätta sig i bastun och må gött :) Gör jag det inte idag måste jag se till att göra det minst en gång under helgen.

Återkommer med rapport om hur det gick! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar